Emona Salaisen Leivontaystävän 12 -kierroksella toimii Helmi.fi. Itse olen osallistunut kaikille Salaisen Leivontaystävän kierroksille. Kaksi kertaa aikaisemmin olen toiminut Emona, kierroksilla 4 ja 8. Muilla kierroksilla olen ollut leikissä mukana tavallisena osallistujana, joten leikin idea on totaalisesti tullut minulle tutuksi ja vienyt mukanaan.

Omaa Helmeilevää -blogiani olen pitänyt pian kolmen (3) vuoden ajan. Leivonta harrastuksena on vienyt sydämeni totaalisesti. Oikeassa elämässä työskentelen kuitenkin lasten kanssa, joka on myös todella lähellä sydäntäni.

Tapaani Emoilla voit tutustua aikaisempien rinkien blogeissa, jotka olen Emoillut:

Salainen Leivontaystävä 4

Salainen Leivontaystävä 8

Painotan etenkin järjestysnumeroiden käytön tärkeyttä ja viestiin valmiiden linkkien lisäämistä. Nämä kaksi asiaa helpottaa huomattavasti työskentelyäni teidän kanssa. Muutoin toimin asiallisella ja iloisella linjalla, tarvittaessa osaan myös ongelmatilanteissa olla hyvin tiukka.

Haluan toivottaa kaikki halukkaat tervetulleiksi mukaan rinkiin. Muistattehan kuitenkin ensin lukea ja perehtyä ringin sääntöihin! Lisäksi toivon, että jokainen mukaan haluava, hoitaa ensin mahdollisen meneillään olevan ringin (Sly11) kunnialla loppuun.

Aurinkoista kesää ja leivonnan täyteteistä loppukesää ja syksyä toivottaa

Emonne Helmi.fi